A gyufacímkét, mint reklámhordozó eszközt, szívesen használták a nagyvállalatok is. Az Egyesült Izzó is azon vállalatok közé tartozott, aki gyufacímkéken is hírdette termékeit. A TUNGSRAM márka a volfrám angol (TUNGSten) és német (WolfRAM) megfelelőjének összevonásával született, ún. konstruált szó. Védjegyként az Egyesült Izzólámpa és Villamossági Rt. 1909-ben jegyeztette be. 1960-ban 7 féle színváltozatban jelent meg a következő gyufacímkékből álló 12 darabos sorozat, amelyből itt két színváltozat látható.

---------------------------------------------------------------------------

 

Szintén 1960-ban került kiadásra egy 9 db-os TUNGSRAM gyufacímke sorozat. Ez 4 színvariációban jelent meg, ennek szintén két változata látható itt.

----------------------------------------------------------------------------

 

Szintén az 1960-as években jelent meg egy 12 darabból álló kedves kis sorozat, amelyeken gyerekfigurák láthatók különböző TUNGSRAM termékekkel. A sorozat fehér papíron, fekete háttérrel, többszínyomással készült. Ezt a sorozatot az Egyesült Izzó saját kiadásban adta ki, nem tekinthető „hivatalos” gyufacímkének, ugyanis nem szerepel a címkéken az MSZ (Magyar Szabvány) felirat, és az árjelzés is hiányzik.

 

Egyébként ugyanezen sorozat levélzáró kisív formában is megjelent.